AMD Wraith Cooler и FX-8370

AMD Wraith Cooler и FX-8370

В раздел: Ревюта, Ревюта, статии и ръководства от на 24.02.2016, 14,224 показвания
Страница от ревюто: 1 2 3 4


В крайна сметка, за какво говорим, когато стане дума за AMD Wraith – много просто казано, това е един (вече) истински BOX охладител, на когото потребителя може да разчита без да се замисли дори. Този охладител е съвсем в положение да се справи не само с номиналните термални изисквания на FX-8370 (както и кой да е от другите представители на FX-8000), но и в случаите, когато потребителя реши, че е добра идея да приложи овърклок. Конкретният чип FX-8370 съвсем културно си работеше на 4.4 GHz при едва 1.31V, което е повече от приятен овърклок над номиналното (няма значение, че boost-а привидно може да достигне подобна честота, но реално при пълно натоварване процесора работи предимно на 4 GHz – 4.1 GHz). Човек дори може да се замисли за още по-сериозен овърклок.

amd_wraith_first

Новият охладител Wraith към момента ще се предлага само в специална окомплектовка към процесорите FX-8370, като цената му би следвала да е същата, както на “старите BOX” версии на FX-8370. Така да се каже, от потребителска гледна точка надценка няма. От друга страна Wraith е повече от способен процесорен охладител, който е може би първият представител на ново поколение BOX охладители – тези, които човек не иска да изхвърли още в 1-вата минута след отваряне на “BOX” кутията и замени с нещо по-читаво.



Всички страници от статията:

  1. Нова ера при BOX охладителите за процесор
  2. AMD Wraith Cooler
  3. Тестова система и резултати
  4. Заключение


Страница от ревюто: 1 2 3 4




Етикети: , ,



12 коментара

  1. 1 кк // 24.02.2016 в 16:56

    Предлага се само с един единствен модел процесор?

  2. 2 Stan230 // 24.02.2016 в 18:01

    Ще се предлага с FX-8xxx серията.

  3. 3 кк // 24.02.2016 в 19:56

    “Новият охладител Wraith към момента ще се предлага само в специална окомплектовка към процесорите FX-8370”
    Това не ми звучи като цялата серия 8ххх.Пък и защо няма да се предлага с 9ХХХ, дано поне със ЗЕН да го предлагат.

  4. 4 Тодор Богданов (mollov) // 24.02.2016 в 21:19

    За момента го има само с FX-8370… в бъдеще може би ще го пуснат и при други модели, ама не разчитай много на това… за Zen ще го има “по цялата дължина”, можеш да си сигурен… :)
    С 9ХХХ не го предлагат, защото това са 220W TDP процесори, докато охладителя е “маркиран” за 125W… не е казано, че няма да се справи, но вероятно ще е тегава работа… и затова не се и опитват… а и 9370 и 9590 никога не са се предлагали с ВОХ охладител така или иначе.

  5. 5 Гого // 25.02.2016 в 19:16

    Ех, вече охлаждането за Зен го има, другия месец и дънните платки, след 2-3 месеца и видеокартите от новото поколение…може би…Само Зен нанай си :(

  6. 6 Cassano // 25.02.2016 в 22:45

    Толкова ли беше трудно да се направи сравнение с 212evo. Този тест е почти излишен. Всеки който е пускал бокса знае, че той оправя стоковите температури, но шумът му е непоносим. По-голяма перка с по-ниски обороти върху по-голяма площ водят до що-годе очакван резултат. Въпросът е когато сложиш някакъв охладител над психологическата граница от 50 лева дали ефектът си заслужава или за сериозна разлика трябва да минеш ниския среден клас. Какво значеше това за термопастата, всички АМД си идват с намазан бокс. Различна ли е тази паста от старата? Какъв модел е старата и какъв – новата? Не се заяждам, просто очаквах ревюто с интерес и останах леко разочарован.

  7. 7 Тодор Богданов (mollov) // 25.02.2016 в 23:52

    Много хора ни питаха за директното сравнение между стария и новия BOX охладител и дали нова става като цяло за адекватно охлаждане. А не толкова дали може да се противопостави директно на 50левов охладител.
    За съжаление нямахме под ръка 212-ка, а не е като да можем всеки път да купуваме нужният продукт за тестове, когато е добра идея. А в конкретният случай дори не мисля, че можем в момента да го намерим и в продажба. Има опцията за TX3 Evo, ама той дори и да е по-добър, едва ли ще е с много и едва ли ще си струва допълнителните 50лв.
    Новата паста няма как да сравним със старата, защото старата не сме я виждали отдавна… поне аз не съм виждал скоро чисто нов 125W BOX охладител и неговата намазана паста, че да мога да кажа дали е същата или е различна. Най-малкото пък да знам каква е точно като марка и модел.
    Понеже е толкова интересно за теб ще се опитам да намеря от някъде 212Evo и да се направи сравнение… не обещавам нищо, но ще се опитам.

  8. 8 amd_fan // 26.02.2016 в 09:35

    Аз лично съм впечатлен от охладителя – знаеше се, че ще се представя по-добре, въпросът беше колко по-добре. Щом се справя дори при 4.4гхз, което не е малък топлинен товар, при тези температури и обороти, според мен постижението е много добро. Глупавото е, че трябваше да пуснат такъв охладител още преди години и можеше да направят още и някоя продажба на FX процесори, сега вече е малко късно да спечелят нови клиенти само с по-добър охладител. Дано да им послужи добре за новото поколение процесори.

  9. 9 Стефанч // 27.02.2016 в 21:07

    ОК, благодаря за отговора. Ако не ви се занимава разполагам с fx6300, fx8300, phenom 2, 7870k и CM 212 EVO. Може да ми го изпратите за тест или ако е възможно да ми продадете бройката ;)

  10. 10 Десо // 13.03.2016 в 12:27

    Интересно щеше да бъде, ако бяхте тествали възможностите за овърклок на FX-8370 с новия охладител. Ако процесорът стига 4.4-4.6 ghz би било впечатляващо.

  11. 11 Тодор Богданов (mollov) // 13.03.2016 в 15:49

    Да, овърклоква се до 4.4 GHz без проблем, с Wraith-а :)

  12. 12 Десо // 13.03.2016 в 16:00

    Да, чудесни температури за 4.4 ghz. Доколкото знам безопасната температура е около 67 градуса.В игрите сигурно ще се постигат малко по-ниски температури.

    Означава ли това, че конкретната бройка в конкретната конфигурация може да бъде натисната още малко?